papatyaolsun servikal yetmezlik varmış yani rahim ağzı yetmezliği . Ama bu tanıyı geçen yıl ki kaybımda koyamamışlardı. Çünkü o kaybı yaşadığımda covid olmuştum, rahim enfeksiyondan da açılmış olabilir demişlerdi. Bu sefer de aynısı olunca kesin tanı konuldu. 25+2 de rutin bir muayene günümde doktorum ekranı açtığı gibi acilen yatış dedi. 1.2 mm kalmıştı rahmin açılması için, o haftada dikiş atmaya çok yanaşmadı riskli olduğundan. Yatarak tedavi takibi yaparız dedi, ağladım sızladım ikna ettim,şükürler olsun perşembe günü dikiş atılalı 8 hafta bitecek. Bebeğim benimle ve yaşam sınırını çoktan atlattık. Rabbim dileyen herkese en güzel ve hayırlı zamanda nasip etsin. Kimseyi görüp, öpüp koklayamadığı evlat acısıyla da sınamasın.