Fatmadali kuzum ya çok çookkk teşekkür ederim var ya hakkını helal et. Bugün gün boyu üni hastanesini aradım açan yok. Uygulamasını indirdim sürekli giriyorum güncel randevu açılmış mı diye, en son 3 Ocak’a açıldı aldım ama benim için geç olmuş oluyor. Özel muayene almak istedim ama onu da açmadılar , yarın belki üni hastanesine gideriz eşimle. Ben bugün yarın adet olacağım geciksin istemiyorum umarım ayarlayabiliriz bir an önce. Senin beni yönlendirmelerin bile inan süreci kısaltacak ne kadar teşekkür etsem az 😘😘💕❤️