16eda16 günde 1mm büyüyor ve benimm 37mm oldugunda boş gebelik denildi. Şuan boş demeleri için çok erken ama bana şu aciklamayi da yaptılar.
Özele gittiğimde senin gibi 18mm iken kürtaj demişlerdi. Ben devlete gittim. Devlette 25 mm olunca boş diyoruz dediler. Başka bir devlete gittim orası da 35mm de boş diyormuş. Aralarda çok ciddi farklar var. Devlet Hastanesi’nde bile mutlaka bir kaç hastaneye görün. Ben artık ihtimalim sıfır olduğunda kürtaja girdim. 8+3 de. Keşke dememek için bekle canim. Sana bir zararı olmayacaksa beklemek istediğini söyleyebilirsin. Ben öyle demiştim. Zararı yok bekleyelim demişlerdi. En azından 1.5 hafta daha bekle. İçin rahat olur. Kesken olmaz