16eda16 1 hafta geç yumurtlama
olmuş başka doktora gözüktün mü hiç ? Ben kendi doktorumdan başka hastaneye gitmiştim orda bana 5+4 haftalık gebeydim dış gebelik olabilir bebek yok kese boş kanaman olursa direk hastaneye gel demişti kendi dokforum gelene kadar ben çok kötü olmuştum bı kaç gün sonra kendi doktorumdan geldiğinde yine kese boştu ama doktorum asla dış gebelik vs vs demedi bebeği görene kadar beklicez dedi kan değerine bakicaz yükselme var mı düşme var mı diye dedi 8 haftalıkken bebem var denmişti bu süreçte kan değerim yükseliyordu tabikide senin kan değerin düzensiz mi yulselme.oldu 3.400 şu benim kan degerim doktor artık gozuke bilir bebek dedi bakalım dedi yine gozukmemisti 1 hafta sonra yine bakcam demişti ama hiç karamsar beni üzecek birşey demedi doktor ya orda bişeyler görüyordu bana söylemiyordu yada bilmiyorum ya inşallah seninkide benimkisi gibi olur