umudumhicbitmez13 benim her ay tekrarliyo fitil ile geciyo sonra tekrar basliyo bi sure sonra. Her enfeksiyon bir degil be ayni degil. Ben kendi doktoruma da sordum zaten ustune basa basa bana dedigi sey suydu, senlik bi durum defil ne kadar dikkat edersen et bu olur sen temizligine dikkat etsen bile olur. Bebeğe bi zarari var mi diye sordum. Bebege bi zarari olmaz cunku bu basit bi vajina enfeksiyonu dedi. Bebek kesenin icerisinde ve vsjina ile ayni konumda degil. Benek rahimde. Bendeki enfeksiyon rahimde degil vajinada yani afedersin kadinin erkek ile birlestigi yer oyle diyim ustu kapali sekilde. Ama ben de her ay olup da her seferinde ilac kullandigim icin bu durumdan ratahsiz oldugumu soyledim bidaki kontrole gittigimde detsyli bi sekilde bu konuyu konusucaz. Ayrica bu durum hamile kadinlarin çoğunda oluyo ve bi sorun olmuyo oluyosa da ben bilmiyorum cevremde hic gormedim duymadim. Bi doktor olumsuz bisi diyosa farkli doktorlara da danismak gerek. Bence sende bi baska doktora danismanda fayda var☺️☺️