Sudenaz0105 benim bat 22diydi adet olmadım ama adetemie 4gün varken test yaptım negatifti hiç bi belirtide yok ne adet olucakmışım nede hamilelik belirtisi adet olmayınca acabamı diyorum bugün tekrardan test yapıcam adetim en fazla 2 gün geçikir geçikse bile bugün3. Gün bugünde gelen giden yok sadece vajinamda dehşet bi kaşıntı ve akıntı var hamile olduğumda benim belirtiler çok net oluyor ilk hamileliğimden biliyorum umutlanmakta istemiyorum ama acaba hiç belirti olmadan hamile olduğunu öğrenen varmı benim gibi test yapıp negatif çıkan sonra pozitif olan