Emos06- ceren1811 umarım büyük ihtimalle öyle çünkü regl dönemim düzensiz ortalama 35-40 günde oluyor dönemi
Aysegull123 diyetisyenMOm benimde vardı iöerde kanama alanı on gün yattım progestanı hap olarak kullandım geçti çok şükğr çok hareket etmeyin
ceren1811 Emos06- bende altı haftalıkken gitmiştim kese vardı bebek yoktu bir hafta sonra tekrar gittim kalbini duydum canım Allah büyüktür sabret dua et
esra1esra diyetisyenMOm bugün 5+6 dayız muayenem vardı. Kalp atışını gördük ama kesenin arkasında kanama alanı var dedi. Ama benim hiç kanamam olmadı. Yarın başka bir doktora daha gidip muayene olcam. İnşallah sıkıntılı bir durum yoktur