diyetisyenMOm Merhabalar bugün doktor kontrolüm vardı 11.hafta ve doktor kanama alanı gördü progestan fitil başladı var mı benim gibi olanlar
Pamuk diyetisyenMOm Canim benim 11. Haftaya kadar çok kanamam oldu.Sonrasin da olmadı.Bebek iyi olduktan sonra endişe etme.Bol bol su iç ve dinlen.Gecmis olsun🌸
Nur3955 diyetisyenMOm ben şuan 14 haftalıgim progeston kullanıyorum fitil olarak ama ağrım var 6 haftadan beri var doktor takip ediyor bel ağrısı oluyor alltan birseu çıkacak gibi hissediyorum karnimda sertleşme gibi hissediyorum bebeğin eşinde değilse geçiyormuş ilerleyen zamanlarda ama ben ilacımı düzgün kullanmadim onun için geçmedi sanırım ama kese ufalmis 4 cm falandi sanırım şuan boyutu kanama alanının
Esim diyetisyenMOm bende bugün gittim aşırı mide bulantısı için, 6+2 kalp atışını duyduk ilk kez ve kanama alanı gördü endişelendim bende, progestan verdi bana da akşamları yatarken fitil olarak koy dedi. İnşallah geçer en kısa zamanda 🤲🏻
Aysegull123 diyetisyenMOm benimde vardı iöerde kanama alanı on gün yattım progestanı hap olarak kullandım geçti çok şükğr çok hareket etmeyin
diyetisyenMOm Pamuk çok teşekkürler desteğiniz için kanamam yok sadece ultrasonda görüldü 😔🤲 dikkat edeceğim artık dinlen dedi doktor
ceren1811 Pamuk canım benimde öyle küçük bi kanama alanı var dediler progestan kullanıyorum çok korkuyorum bişey olucak diye kanamam olduğunda Ama ağrım sızım olmuyor şükür lekelenmem varken
Emos06- Pamuk kanama ne kadar çok benim 12 gün benim lekelenmem vardı. Dün kırmızı kan geldi çok değil yatış verdiler progesteron aldım. Korkuyorum keseyi dün yeni gördük bebek görünmüyor.
Deryaisik Haftada kanama alani görüldü, progestn fitil olarak sabah aksam basladim. Bel agrisi ve kasikda hafif agri sikayetiyle gitmistim. Tam gecti iyiyim derken tekrar ince kilcal damar kadar kan geldi birde siddetli bel agrisi. Bu sefer tamamen yat yoksa hastanede yatarsin dedi. Igne yazdi proluton 3 tane persembe pazar carsamba vurdurcam insallah…evde de okula giden 4 yasinda kizimla gercekten zor . Ama 11 haftaligiz ve kanama alani bu sefere keseye cok yakin ve komple alti hep kanama gibi görünüyor.
Deryaisik Devamli yatiyorum, duzelir insallah. Araba surmemi yasakladi doktorum. Hic bir deye uzanma, işleri bosver hastznede yatiyormus gibi yat dedi.
diyetisyenMOm Nur3955 bende rutin kontrol için gitmiştim ozaman gördü doktor umarım en kısa zamanda herkes şifa bulur 🙏
Pamuk ceren1811 Çok kanamalar geçirdim şükür bu haftaya geldim.Stres yapma doktorunu dinle bol dinlen.
ceren1811 Pamuk evet canım haklısın bende sekiz haftalığım bi pembe kanamam olmuştu ama ağrı sızı yok asla kese dışında küçük bi kanama alanı varmış bebeğin kalp atışını duydum yarın muayene olmaya gidicem tekrar