umrumdadegil hem özel hem devlet acıle gittim. Parol taktılar bız bırsey yapamayız dedıler. Kadın doğumada görundum devlette normalde özel takıplıyım. Devlettekı doktor pek umursamadı bebege neredeyse bakmadı bıle dıyebılırım okadar ılgısızdı. Ne yapacagım bılmıyorum salı günü kendi doktoruma gideceğim takıp de edıyorum yıne yuksek cıkarsa hastaneye gıdeceğim