Kızlar 35+3 haftalık hamıleyım gebelık ızlemim vardı 24 saatlık vardıyadan cıktım. Sabah kustum tahlıl verdıgım ıcın tıksındım. ardından tansıyonum u ölçtürdüm 16 cıktı hemsıre 15 dk arayla tekrar öçtü 13/4 cıktı. Kadın doğumcuma yazdığımda ilaç verdı ve takıp etmemi istedi. Bu durumu yasayan varmı sızdede buzamana kadar böyle değerler görmüyordum. Ayrıca 16 cıktıgında herhangı bırsey hıssetmedım acaba yuksek cıksada hissetmiyormuyum nerden anlarım tansıyonumjn yükseldiğini son haftalar dıyemı bu degerler böyle oynuyor. Bu durumu yaşayan var mı ?