Sema68 benim de hiç belirtim yoktu 8. Gün leke geldi doktorum yerleşme olabilir ama evde test yapma dedi dinlendim öncesi her gün yürüyüş yapıyordum çünkü. Sonra 11. Gün leke geldi bu kez de kan testi verdim. Ama ağrı vs yoktu. Öğrendiğim günün ertesi de adet tarihimdi adet olacakmışım gibi oldu . Belirti aramayın olumlama yapın devamlı bebişinizle konuşun bol bol 😇