Aabbccc 9 yumurta çok iyi bence, benim 5 yumurta toplandı, 3. Güne 2 si ulaşabildi sadece 😞 Ve tabi 4. Tüp bebek denemesinde 2 embriyo transfer edildi ve 1 tanesi tutunabildi çok şükür 🤲 bugün 33 haftalık olduk 😊 darısı tüm isteyenlere.. Rabbim hepinizin yardımcısı olsun, hepinize istediğiniz kadar evlat bağışlasın 🙏