Denizzasl Normal doğum için kaç haftaya kadar bekleniyor 41 diye biliyorum ama daha fazla bekleyen anneler var mı devlet hastanesi için
Mamacitaa5 Denizzasl ben tam 40. Haftada doğurdum tuvaletini yapmadığı sürece 42 ye kadar bekliyorlar diye biliyorum
Ozgeee22 Elffyns 39+0 olduk bizde 40 ı göreceğiz sanırım, hala karnım aşağıya inmedi bebek kanala yerleşmemiş
Elffyns Ozgeee22 benim de öyle başı aşağıda ama kanal da değil sancım da çıkmıyor nst de bekliyorum bakalım çatım müsaitmiş doktor normal doğurursun dedi ama gelen giden yok artı suni ile deneyecek galiba
Ozgeee22 Elffyns Rabbim yardımcımız olsun, inşallah bir an evvel sağlıkla bebeklerimize kavuşuruz ☺️ bizim doktor da çarşambaya kadar bekleyelim duruma göre karar veririz dedi muhtemelen ilk etapta suni dener olmazsa sezaryen der.
Ozgeee22 Denizzasl sizin bebiş kız mı erkek mi bu arada ☺️ kız bebekler için çevremdeki insanlar erken gelir diyordu ama bizde pek öyle olmadı 🙈
Noktacik 40+1 im doktorum 42ye kadar yolu var diyor endişeliyim korkuyorum ama buraya kadar dayandım beklicem 😔
Birannis 41 e kadar bekliyor devlet hastanesi ilk dogumum 41+1 de suni sancı ile oldu bugün 39+2 ,yim gelen giden yok yine geceleri ağrıdan sıcaktan uyuyamıyorum sabah olmuyor bir an önce doğsun istiyorum hayırlısıyla
Denizzasl Birannis rabbim sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin don günler çok zor geçiyor suni sancı çok zor muydu biraz korkum var açıkçası
Ozgeee22 Denizzasl evet ☺️ en son 38+4 de gittim kanala yerleşmemişti. Yerleştiğini sizde anlarsınız karnınız aşağıya düşer, bol bol squat, merdiven inip çıkma ve pilates topu ile egzersiz önerdi. Hepsini yapmaya çalışıyorum ama hala inmedi karnım