KahveliBiAnne Yoz nesquik evet bir ay denedim ciddi derecede aldı bir ay bıraktım Geriledi etkisi büyük bir bardak yeterli günde bence
babyme_ay Rukenn yok canım toz nesquik satılıyor marketlerde. sütü ılıtıp içine atıp karıştırıyorsunuz
Rukenn babyme_ay Anladim canım bugün aldim hem tozunu hem gevreklerini yemeye basladim bakalim artik sağlıklı olsun gelişimi iyi olsun da kilosu önemli degil
babyme_ay Elisaaikraaa normal yağlı sade pastörize sütü ısıtıp toz nesquik ile karıştırıyorum. Günde iki bardak içtim baya kilo aldı bebeğim. Şimdilerde günde bir bardak içiyorum. Ama yumurta et ve tavuk da yiyorum
Rayiha17 NebiElif ay canm benm geçmş olsn. İyi almş ama kiloyu bebeğin maşallah 🧿 gerçi doğunca şişkinlikleri iniyo. Kilo kaybediyolar biraz ama olsn 🙈 sağlıkla al İnşâAllah kucağına kuzum 😘
NebiElif Rukenn sabah uyanınca muz ve süt mide yanmama da iyi geliyor ve kilo aldırıyor. Kasar peynir ve yumurta kuruyemis yiyebilirsiniz toz nesguikli süt de kilo aldırıyor bebeğe