mmervvE canım ben 35. Haftamdaydım hiç düzenli özenli beslenmedim bebek o hafta çok az kilo aldı. Çok moralim bozuldu. Doktor proteini arttır dedi. Ben de et süt yumurtaya çok dikkat ettim. Ayrıca burdan da nesquikli süt duymuştum herkes iyi kilo aldırdığından bahsetmişti. Deneyeyim dedim zaten çocuk geride kaldı diye paçam tutuşmuştu. 1 -2 hafta sürekli bunlara çok dikkat ettim bebeğim haftasını yakaladı çok şükür. Doktor çok şaşırdı napıyorsan aynen devam et dedi. Ben de çok sevindim inşallah böyle de devam eder bebeğim.