KyrNeriman kendini şartlama vucut tipiyle alakalı bir durum bu en az 10 kilo almam gereken kilo sağlıklı bir gebelik dönemi için diyabetik diyet yapanları tenzi ediyorum şartlarsan olmaz sadece bilinçli beslenmeye bak iki kişilik yemene gerek yok sen ne yersen bebege ulasımı oluyor zaten az ye sık sık ye ara ögün mutlak tüket ve bol su iç hem ödem olmaz hem aç hissetme duygun olmaz ben 35. Haftadayım son 9.aya girdik diyeyimm yani tam 10 kilo almısım bu bir ayda da maximum 2 kilo alırsam tamam dicem bende 69ile hamile kaldım allahtan almadım kilo ideal aldım😊🙏