B-Y94 White6 ben yaklaşık 2 sene önce doğum yaptım 20 aylık oğlum var ama çıkamıyorum 😂 hayırlı akşamlar bebekler
White6 Melekprenses ben de hamile değilim 3.5 yaşında kizim var karaman tam olarak neresi çıkaramadım uzaktan geldim sakaryaya
Ozge4154 @“White6”#p30731432 B-Y94 annevebebek17 Sematurann Merhaba kızlar bende yağcılar diyim o zaman 🥰🥰
Nurbusra_ Bende yeniyim buralarda eşim buralı geleli 2 sene olcak ama pek bi yer bilmiyorum neresi nereye yakın uzak pek bir fikrim yok 🙂
White6 Nurbusra_ aynı sekildeyiz benimde eşim Sakaryalı ben buralı değilim . 5.5 senedir buradayım ilçesinde kalıyorsun sen bursa yolunda kalıyor :)
Nurbusra_ White6 ben doğma büyüme İstanbuldaydım ve köy bilmem yani annem babam da İstanbul’da büyümüş İstanbul dışında bi her görmedim burası bana göre köy ve baya zorlandım :)
White6 Nurbusra_ sorma ya ben de Bursa’dan geldim ben merkez ilcedeyim ama yinede Sakarya bana biraz ufak geliyor
Esmanur54 Nurbusra_ doğrudur ya kalabalık yerde doğup büyüyen için zor oluyo bende kalabalık yerlerde yaşayamam gibi geliyo üstüme üstüme geliyo binalar 😂
Nurbusra_ Esmanur54 geyvede akşam 5 ten sonra sokakta insan görmüyorum kimse markete bile gitmiyo heralde diyorum bazen 😀