ebrrcyldrm Yminnn gebzede doğumhane kapalıymış doktor öyle söyledi. muayeneye ben de oraya gidiyordum ancak darıcada doğum yapacağım için oraya geçtim 35. haftamdayım Sevinç hanıma gidiyorum gayet iyi ilgileniyor
hayalim35 Kevserehdhd 2 normal doğum aynı hastane de yaptım çok memnun kaldım Allah nasip ederse bu seferde devlette yapacam
Bal34 Leocuk19055 cnm bende çam sakura düşüyorum ama bi kaç kişiden daha duydum memnun kalmamışlar başka nereye gide bilirim bilmiyorum yakın diye orayı düşünüyordum🥺
Leocuk19055 Bal34 ben kocaelinde oturuyorum normalde pek önereceğim bişey yok ailem İstanbul’da ama burda umuttepe var memnun dü herkes istanbuldan gelen çoktu benim biraz uzun süre çocuğum olmadıda hastane çok gezdim ya 🤣
Sevgitekin Sedakaya53 4-5 gün önce zeynep kamile bir arkadaşım doğum yaptı kızı perişan etmişler. 2018 senesinde yengem doğum yaptı onun bi şikayeti yoktu
busra3316 Seydoss yok sanırım benimde ilk tecrübem olacak buranında yabancısıyım ne hastaneyi ne doktoru biliyorum artık şansıma kalmış😏
Sevgitekin Sedakaya53 3 gün yattı sunı sancı vermişler düşün. Yırttılar dedi dikiş atmışlar iki kere tutmamış ameliyata alıp dikmişler kızı sonra
2erkek1kiz Leocuk19055 yok dıretemexler ben zaten belimden rahatsızım epidural yasak bana çok teşekkür ederim ama şuanda çok korkuyorum 😔
Leocuk19055 2erkek1kiz korkmayın bende sezaryen olucam dua edelim sağlıkla kavuşmayı nasip etsin rabbim bebeğimiz sağlıkla doğsun biz sağlıklı olalım 🤲🏻🤲🏻♥️
Sedakaya53 Sevgitekin offff kıyamam şuan inanıkmaz korktum burada baska hastahane bilmşyorum yabancısıyım gerçi bilsemde 36 dan sonra hastahane degısmek ne kadar dogru olur bılemıyorum umarım güzel insanlarla karsılasırız
Seydoss beyhan3678 ben memnunum ama en son gittiğimde niye bu hastaneye geliyorsun yüksek ihtisasa niye gitmiyorsun gibi sorular sordu doktor ondan dolayı biraz huylandım
beyhan3678 Seydoss tercih meselesi bu aslında onu ilgilendirmiyorki yengem lale hanımda muayene olmuş birkaç sefer çok memnun kalmış bende değiştirmek istiyorum doktoru muayene ediyo ama hiç açıklama falan yapılmıyor o kadar yoğun ki anlatamam
papatya42 Elifgokce Ahh teşekkür ederim ne güzel inşallah istediğiniz gibi olur herşey rabbim hayırlısı ile kucağınıza almayı nasip etsin
Sevgitekin Sedakaya53 inşAllah 🙏 normalde çok iyi diyip duruyolar ama işte. İyi hekimlerin eline düşmek mesele
nunusmom Kevserehdhd bn çok memnun kaldım w. Doğumumda devlette olacak ama tabi ilden ile hastaneden hastaneye farkedebilir
Zerrinatila Hilalhamzaa bende etlik şehirde Sezeryan olcam nisan da inşlh Arkadaşım çok menmun kaldı 3 ay önce orda doğum yapmıştı Süsleme hakkında. Bilgim yok ama genelde odaları iki kişilik canım bence bir sorun olmaz sanmıyorum izin verirler bence