Ceren_0660 ben kontrol için gitmiştim haftam dolmuştu zaten kontrole gittim suyu az diye yatırdılar süreç başladı yatış işlemleri yapıldı dogum katına geçince ilk sorular soruluyor o arada kıyafeti çıkarıyorsunuz önlük giyiyorsunuz sonra muayeneler oluyor öyle başlıyor dogumun devamı dogum nasıl ilerlerse öyle gidiyor
Bende ilk baştan sona kadar bilkent şehir hastanesinde yaptım herşeyi
Doktorlarda ebelerde aşırı pozitif hiç asık surat olan veya ters cevap veren olmadı ki ben 1 hafta yattım toplam dogum öncesi ve sonrasında dahil 1 hafta yattım
Dogum anına kadar benim halam yanımdaydı erkek refakatciya sıcak bakmıyorlar diğer hastalarında mahremiyeti ve rahatlığı için ama dediğim gibi dogum anıma kadar halam yanımdaydı dogum olacagı zaman çıkarıyorlar yanınızda olan refakatcı sizinle ilgilenmez ise size her konuda yardımcı olmaz ise yanınızdan çıkarıyorlar tek kalmak istemiyorsanız yanınızda olacak kişiyi çok iyi seçin
Pilates topu isteyebiliyorsunuz
Aklıma gelenleri yazmaya çalıştım siz sorun ben söyleyeyim sormak istediğiniz varsa 😊