Sevolii Rabiabss 35 olduk bugün 1 hafta arkanızdan geliyorum 😍 ilk doğum mu benim ikinci zorunlu sezeryan olucak
Vsf Allah rızası için İstanbul kartal Lütfi kırdar da sezeryan doğum yapan varsa beni bilgilendirebilir mi? Memnun kaldınız mı? Dikişlerinizi nasıl yaptılar, karnınıza gelip bastirdilar mı pis kan çıksın diye. Ne bileyim kum torbası bıraktılar mı?
Bhraysel78 Vsf ben muayneye gidiyorum iki normal dogum yaptim yanimda yatan bayan sezeryanliydi kadin agri kesici diye bagriyodu takmiyolar di ama tabi simdi nasil bilemem
Melike_4949 Vsf merhaba Lütfi Kırdarda doğum yapicam şekerden dolayı yatıyorum yanımdaki kadın sezeryan oldu karnına falan bastirmadilar 1 gece ağrı çekti şuan iyi kum torbası koyuyorlar oda anca iki kilo ya var ya yok sürekli gelip bakıyorlar ilgileniyorlar ağrı kesici yapıyorlar bebeğe bakıyorlar yani bence gayet iyi devlet hastanesi olarak ben normal doğum için bekletiliyorum inşallah iyi geçer 🤲❤️
Rabiabss Sevolii evet ilk doğum bakalım bende 2 haftadır nst de sancı çıkıyor surec nasıl ilerlicek umarım sağ salim kurtuluruz🥰
Sevolii @"Rabiabss Rabiabss umarım çok güzel bir şekilde atlatırız sağ Salim kucağımıza alırız bebeklerimizi ❤️
nilmom55 Hilalhamzaa bende 12 haftalik hamileyim etlik sehire gidiyorum. Acikcasi tereddutlerim var korkuyorum ilk dogum olacak siz ne zaman doğum yapicaksiniz sizin tecrubelerinizden yararlanayim :)
pelinnn06 nilmom55 etlik şehir hastanesinin cihazları iyi mi bende 5 haftalık hamileyim de Zübeyde alttan bakılmasını önerdi içime sinmedi istemedim de
Momtwo Ah050522 arkadaşım yaptı normal doğum olması için saatlerce beklettiler yani ozeldeki gibi olmuyor hop sezeryan alalım yapmamışlar ugrasmislar hasta ile. Beğendigini söyledi bende hamileyim bakalm bilemiyorum
Yminnn ebrrcyldrm Bende Daricadayım özel çok pahali devlet te karar veremiyorum şimdilik fatih devlete gidiyorum ama orada dogum oluyor mu bilgim yok Farabiye gönderiyorlar dı geçen yıl sizin bilginiz var mı?
ebrrcyldrm Yminnn gebzede doğumhane kapalıymış doktor öyle söyledi. muayeneye ben de oraya gidiyordum ancak darıcada doğum yapacağım için oraya geçtim 35. haftamdayım Sevinç hanıma gidiyorum gayet iyi ilgileniyor
Alpsmommm Yminnn ben fatih takipliyim bu ikinci gebeliğim ilk doğumda Farabi de yaptım bu doğumda da nasip olursa Farabi de yapacam 4 sene önce fatih devlet bana saat 4 den sonra gelirsen buraya gelme direk farabiye git demişti ben memnun kaldım Farabi den ama doktorum fatih de olduğu için oraya gidiyorum
Seydoss Shahirash bende yapmadım henüz merak ediyorum acaba odalar falan tek kisilikmi acile şansınıza o gün hangi doktor nöbetçi ise o oluyor ben aciline gittim iyiydi doktor memik karaküçük
nilmom55 pelinnn06 ben once mamak devlete gitmistim evime yakin diye orasi sehir hastanesine yonlendirdi dis gebelik suphesiyle. Etlik sehir hastanesinin cihazları daha iyi geldi bana doktorumdan da memnunum aslinda ama iste doguma o giremicek sonucta diye tedirginim. Benim ilk hep alttan muayene yapildi keseyi goremedikleri icin
zynb_ozkn Kevserehdhd ben kızımi devlette dogurdum sansima kimse yoktu ben tektim benimle cok ilgilendiler guzel bir dogum.yasadim simdi oglumuda devlette dogurmayi düşünüyorum insallah ayni pozitiflikle gecer
Bhraysel78 Kevserehdhd ilk kizimda resmen ozlede gibi hissettim doguma giren dr erkekti cok soguk kanli ve anlayisliydi odaya alindigimda da cok iyidiler ama ikinci kizimda erken dogum premeture bebek dogurdum o an zaten aci cekiyorum ayni zamanda duygu degisimi yasiyorum bana dedikleri sey yaşatalimmi bu ne bicim bi sacmalik ti ama o an tepki veremedm kizim o kdr kucuktuki knu gorunce cok korkmustum dr kadindi beni en iyi anlayan kisi olmaliydi bana dedigi sey 1 dogum yapmissin kendine gel yani aslinda hem ilk dogum olunca cok iyi davraniyolar hemde erkek dr gercekten iyi kadinlar azarliyo
zkryelzn Bhraysel78 kesinlikle o kadar haklısınki ben her kontrolde erkek doktora randevu alıyorum çok güzel ilgileniyorlar seni güzel dinliyorlar tabi böyle kadın doktorlarda vardır ama ben denk gelmedim hiç.
Ebruli52 Efnan3443 bende Büşra Şahine gidiyorum ilk doğumumu özelde yapmıştım ama şimdi devlette düşünüyorum kaç haftalık bebiş ☺️