Kevserehdhd doğurana kadar memnun değildim çünkü sancı çekerken tek başına bi odadasın ve yanına ne annenin ne de eşinin girmesine izin vermiyolar. kaç kere ıkınmamdan dolayı serum çıktı kahkaha seslerini ben duyuyorum ama onlar benim “kimse yok muu, serum çıktı” dememi duymuyolar ya da işlerine gelmedi. bir saat sonra sallana sallana gelip noldu deyip beni azarladılar, sancıdan deli gibi ıkınıp ağladığım halde dalga geçer gibi sancın var mı, ıkınma isteğin var mı diye soruyolardı bide delirmemek elde değildi ama doğumdan sonra odada benden başka kimse yoktu şansıma özel oda gibi çok rahat etmiştik. annem, eşim kayınvalidem, küçük kardeşim hep yanımdalardı.