Prensbebek Kızlar 35 +5 günlük hamileyim sabahtan beri duramk bilmeyen bir akıntım var acaba doktora gitmeliyim mi
Boncukk123 Kevserehdhd yaşadığın şehre hastaneye göre sorsan daha dogru bir karar verirsin canım maalesef her şehir hastane doktor ebe hemşire aynı degıl farklılık gösteriyor
Leocuk19055 Ah050522 annem çalışıyor orda hem o gördü bende istedim orda doğum ama asla gelme dedi güzel bir hastane fakat doğum bölümü kötü ya sezeryan oldu arkadaşım uyuşturmamışlar bile kız acıdan bayıldı kesilirken tam bayıltılarak doğum yapın yapacaksanız da
Maydogdu34 Ah050522 ben de oradan randevu bulmaya çalıyorum. Süreyya hanımı çok önerdiler ama 1 haftadır randevu bulamıyorum
Momtwo Ah050522 arkadaşım yaptı normal doğum olması için saatlerce beklettiler yani ozeldeki gibi olmuyor hop sezeryan alalım yapmamışlar ugrasmislar hasta ile. Beğendigini söyledi bende hamileyim bakalm bilemiyorum
Nrnklc Ah050522 Ah050522 benim kız kardeşim normal doğum yaptı daha sonra enfeksiyon kaptı dikişleri tekrar bir hafta hastaneye yattı falan ama arkadaşım da sezeryan oldu çok memnun kaldı bende sezeryanım ve çamşakurada takipliyim orda doğum yapıcam bakalım
2erkek1kiz Leocuk19055 nasıl ya kontrol edıyorlar uyuşukluk varmı diye epidural de neyse çok şükür ben genel anestezi olucam umarım onda da hıssetmem en korktuğum olay yani acıdan bayılmış dediniz korkunc birsey 🫣
Bal34 Leocuk19055 cnm bende çam sakura düşüyorum ama bi kaç kişiden daha duydum memnun kalmamışlar başka nereye gide bilirim bilmiyorum yakın diye orayı düşünüyordum🥺
KbK Dalenkamader bnde bekliyorum araştırıyorum ama fazla bi giden yok sanırım genelde başka şehirler var
minnos1mom Devlet Hastanesi’nde iki kişilik odada kalıp oda süsleten oldu mu bir de eşimiz içeriye girebiliyor mu aileleler ziyaretçi olarak gelebiliyor mu
Hazirann minnos1mom oda iki kişilik oluyor arada perde var yan odadan rica ettim ben eşim de girebilir mi ziyaret saatinde öyle girdi refakatçi erkek kabul etmiyorlar
Sinem32 Kevserehdhd isparta şehir hastanesinde normal doğum yaptım memnun kaldım . Şimdi ikinciye hamileyim yine orda yapmayı düşünüyorum insallah gene memnun kalırım
Kderya Smsevde bende ardahanlıyım orda doğum yapıp memnun kalan insanlar çok var bence devlet hastanesi şans işi
Ozoooo Baskan01 evet iki kişilikti tek kişilik odalar vardı ama iki kişilik olmasına rağmen yanıma kimse gelmedi her hasta tek başına yattı mesela iki tane oda var diyelimiki kişilik, iki hasta da tek tek yattı çok memnun kaldım tavsiye ederim
Eslem2112 Diyarbakır kadın doğum hastanesi rezalet tavsiye etmiyorum doğumum orda oldu ama ikinci doğumumu özelde yapacam Allah’ın izniylr
Seydoss Kevserehdhd bende bursa şehir hastanesine gidiyorum orada doğum yapıp memnun kalan varmı acaba
Shahirash Seydoss ben de oraya gidiyorum, ben daha doğum yapmadım ama bir kaç tanıdığım yaptı memnun kalmışlar sadece acildekiler biraz sert davranıyorlarmış, hangi doktora gidiyorsunuz?
Ecemsi Kevserehdhd bende zeynep kamil hastanesinde doğumu düşünüyorum yanımda bir kişi daha olursa benim için bir sorun olmaz bence destek olunabilir aynı şeyleri yaşıyoruz sonuçta çoğu yakınımda memnundu goztepe takipliydim zeynep kamile geçtim iyiki geçmişim anneye daha çok önem veriyor tansiyon ölçümü yapılıyor dinlendiriyorlar herseyi tane tane açıklıyorlar özele de gittim böyle ağırlanmadım açıkçası çok beğendim inşallah böyle de gider 😊
Sedakaya53 Ecemsi bende bu hastahaneye gidiyorum .tecrübeli dpktorlar asistanlar var zeynep kamilde dpgum yapan birileri varsa bizi aydınlatsa ne gğzel olur siz kaçıncı haftanızdasınız acaba