Dalenkamader Benim evim 2+1 ama amerikan mutfak o yüzden 35 te çalıştırıyoruz.890 gelmiş.Eşimle bize çok geldi çünkü evin hepsinde toplam 4 petek var 😒
cokbilmismom Termostat var bizde 22 23 derecede ayarlı genelde. Kasım ayinin son haftası yakmaya başladık geçen haftda geldi faturamız 280. Ev dubleks 4 petek yaniyor
Serendipity16 Düşük gelenler büyükşehirlerde oturmuyor galiba herkesin hemen hemen dereceleri aynı ama fiyatlar uçurum 😳
Sevval41 ayseyma_omer 7 petek 60 derecede yanıyor ama termostatlı sabit 21.6 ayarlı düşünce çalışıyor 1260 tl geldi bu ay alt katımda iki katlı dükkan var ve Ankarada yaşıyorum
Btlgndz ayseyma_omer 350 tl gelmiş evim fırının üstünde pek yakmıyorum geceleri açıyorum sadece sabaha doğru da eşim işe giderken kapatıyor evime gelenler de sıcaktan duramıyorlar 😁
Busramomy ayseyma_omer yeni doğum yaptım 3 gün oldu annem de var yanında 3+1 ev bütün petekler açık 7 petek toplam 645 geldi bu ay 45 derecede yanıyor
Gaye1402_ ayseyma_omer evim alttan ısıtmalı 40 da yaktım 1 ayda toplasam 1 hafta yakmışımdır evim üst katta ama hem soğuk değil hemde biz soğuk seviyoruz 220 geldi 🤣🤣
Sibelnogma ayseyma_omer 5 petek bir banyo 1300 geldi 40 da ev dubleks bence her ay gelse böyle Kafi ama bebek doğunca 50 60 görür bir yandan da pencere açarım gündüz hava alsın diye sigara içiliyor belli yerlerde.
Sermec27 Bu ay daha gelmedi geçen ay sadece 1 hafta yakmıştık 40 derece evde 5 petek yanıyor 850 gelmişti bu ay full yaktık 4000 gelir diye düşünüyorum 😁
Sinemm13 ayseyma_omer bazi yorumları okudum da 50 60 yakanların 850 950 gelirken ben 40 yakıp 2000 gelmesine şuan çok şaşırdım 🤔😊