Merhabalar bende 5+3 de gördüm kesemi . 29 aralıkda kalp atışı için gidicem inşallah . Bi sorum olucak belirti olarak göğüs hassasiyetim ilk başlarda vardı şimdi sıfır yumuşak resmen söndüler . Ve bugün dudağımın alt kısmı morarmış neden acaba bilgisi olan varmı çok tedirgin oldum .