Kızlaar 19 unda yani bebişim tam 4 haftalıkken hastaneye kan testine gitmiştim doktor haftaya gel keseye bakalım dedi. Daha sonra araştırınca 5. Haftada vajinal muayeneyle kese görülebildiğini öğrendim. Daha önce kesesini böyle gören varmı zor bir muayene mi oluyor 1 hafta daha bekleyip normal ultrasonda mı görsem?