Sena_92 1 çay bardağı içtim fakat alışkanlığım Yok çok canım çektiğinden. Bebeğe zararı nedir. İçenler yorum yazabilirler mi
celileturk Sena_92 ben normalde asitli içecek ağzı a süremezken bazen canım acayip çanta öekti ve içtim . Hele ilk 4 ayımda mide bulantıma zofer hap iyi gelmezken o iyi geldi.
Heycanligebe Sena_92 abartmadığın sürece bişe olmaz valla ben azcık azcık içiyorum kocam kızıo ama canım istio napim ☺️☺️☺️ Takma çok fazla
Zafley İlk zamanlar çok canım istediğinde içiyodum ama son ay bağımlı gibi kola tüketiyorum. Midemi çok rahatlatıyor🙄
Mutlulugum Ben hamileligim boyunca devamli ictim, suyu 1,5 l zor iciyordum. Allaha sukur bebegim dogdu 37 gunluk kilosu sagligi herseyi yerinde cok sukur. Cokta evham yapma canim, bana doktorlar dedi iste cola bebegin beyin gelismesini fln tetikler diye. Hicte bir sey olmadi. Hergun icerdim
Esra03 Sena_92 canım bn ne eve aldırıyorum nede eşimin içmesine izin veriyorum çok canı isterse kırk yılda bir alalım mı der alırsakda eğer gözün gördü sadece bi yudum al der o kadar zaten fazlasını bn içmem 😊
gayecee Esrass bennn bdnnu dirsek içlerim, diz kapağımın arkası nasıl kaşınıyor anlatamam deliksiz uykuya hasret kaldım :(
Esrass gayecee ya aynı ben öyle bir kaşınıyor ki vucudum her yerini kanardım geceleri uyutmuyor inan dün gece sadece 1 saat uyudum sabah kalktım ise geldim ve şuan ayakta uyukluyorum. bu neden kaynaklanıyor bugün dr. aricam dayanamıyorum artık ya
MERVEATALAY Hamileligimden once deli gibi kola icerdim ama hamileligimde cok tiksindim ne kola ne de gazoz icemiyorum. Simdi yeni yeni arada canim asitli icecek cekiyor ozaman da sade maden suyu icip rahatlatiyorum kendimi cok şükür icmedim. Baslasam durduramam cunku🙈
Smyyglgn54 Sena_92 asitli şeyler pekte yararli değil halbuki😯eşime görev verdim canım çekerse bana yasak koy diye görevini hakkıyle yerine getiriyor🤣benim canim cips çekiyor genelde o işteyken kaçamak yapıyorum🙈
Melike658 Sena_92 bende vazgeçemiyorum haftada bir de olsa içiyorum onun dışında canım isterse açıyorum sade soda biraz da olsa bastırıyor isteğimi ☺️