SenaaaNurrrr ben de orda doğum yaptım ama doktorum dışarıdan geldi, ancak hastanedendr memnun kaldık ameliyat ekibi çok iyi, ebeler vs çok ilgililer. Doktor olarak Reşat Bozokları tavsiye ederim, ben ilk kendisinde başlamıştım gebeliğim riskliye döndüğü için perinatolog takibine geçtim. İyi bir doktor çevremde bir çok kişi kendisinde doğum yaptı hepside çok memnun kendi kız kardeşim dahil.