Sermec27 cansutekgul ben gebeliğin başında bir kere yemiştim dışarda tostun içinde bir daha da yemedim 12+4 haftalık hamileyim arkadaşım sucuk yemedigimi duyunca neden ki ben hep yedim valla dedi o bu değilde yiyipte hiç bir şey olmayan çok nasıl oluyor bu bilmiyorum ama oluyor valla iyi pişirip yiyebilirsin canım 🥰
Balbebek012 cansutekgul kız ye ne olacak canın çekmiş ben 2 gebeliğin de de yedim hele 1.gebeliğimde deli gibi kaşarlı sucuklu tost canım çekerdi insanın canı ne çekerse o şifadır. Tabi abartma sonra da dikkat et bir şey olmaz
MomsE cansutekgul kasap sucuk alıp iyice pişir yap tostunu ye her gün yiyecek değilsin ya canın çekmiş
Naime662 cansutekgul hiç bir sorun olmuyo ben aylardır yiyorum ve çok seviyorum 33 haftada yım daha dün akşam yedim
Mamacitaa5 cansutekgul Ben ilk gebeliğimde iyi pişirip yiyordum Şimdi ikinciye hamileyim yiyorum yani yumurtayla tostla ben çiğ tüketemem zaten de tost yapmadan önce tavada pişirip öyle tosta koyuyorum zaten hamile olmadanda yapıyordum bunu ama bence çok zararı da yok sucuk piştiği sürece
Gizemlibirisi007 cansutekgul kız yok şaka yapıyorum :) canın ne istiyorsa dozunda tüket hiçbir şey olmaz ben sushi bile yedim
Mervetns Gizemlibirisi007 offf bende yedim. Yine olsa yine yerim. Pahalı diye tutuyorum kendimi. California rolls. 🥹🫠
Gizemlibirisi007 Mervetns california rolls yine iyi kuzu onu yiyebilirsin. ben sashimi yedim Allah affetsin😬 bir dahakine ben de c.rolls yicem yazdım kenara😅
Khena cansutekgul Hiç birleyim kısıtlamadım. Canım ne istedi ise yedim. Çiğ sucuk bile yedim, çiğ mantar bile yedim, sakatat yedim, diğer türlü aklında kalıyor daha çok istiyorsun
mavideniz6 cansutekgul Ben de çok canım çekiyordu dayandım dayandım 34. Haftamda yedim evet bir şey olmadı ama olma riski de var yani bunu bilerek tüket .Ay ne olcak yaaa ben hep yiyorum diyenler beni ayar ediyor.Toxoplazma riski var bebeğe geçip bebeği öldürme olasılığı var.Bilinçli olmak gerek.
Cerenbelis1 cansutekgul canım sucuğu pişirip 2-3 dilim koyabilirsin tostun içine ben çok canım çekince öyle yiyorum nefsin körelir 😊