Merhaba ben 2020 şubat ayında normal dogum yaptım bilkent şehir hastahanesinde Kesinlikle tavsiye etmiyorum . Akşam saat 19:00 gibi suyum geldi Sami ulusun beştepe binasında takipliydim o gün odalar dolu oldugu için beni almadılar Bilkente yönlendirdiler acile giriş yaptım alttan muayene ettiler 4 cm açıklık vardı direk yatış verdiler kata çıktıgımda tek kişilik odada annemle beraberdik koridorlarda ebe ve Asistan doktorlar vardı. Gece 2 ye kadar sancıyla beraber suyum devamlı geliyordu gece doktor geldi vardiya degişimi için geldiginde yeni gelecek doktora ilk beni dogum yaptırması gerektiğini söyledi açıklık 5 cm olmuştu. Neyse doktor gitti ben sabaha kadar sancı su derken ertesi gün öglen 12 oldu hala asistanlar ilgilenmiyor bir tane operatör doktor yok açıklıgım 7 cm olmuş hala dogum yaptırmıyorlar artık bir asistanın koluna yapışıp bekle beni doguracagm diyip ıkına ıkına dogurdum tabi sonra apar topar odaya toplandılar. Çoktan dogum olmuştu Berbat bir dogum hikayem oldu 10 gün hastahanede yattım resmen kesip biçtiler normal dogum olmasına ragmen