Aysenurrr42 Ankara ds yaşayanlar doğum için hangi hastaneyi önerirsiniz. Bilkenti övüyorlar sizce ne yapayım kontrolleri özelde takip ettik fakat doğum fiyatları aldı başını gitti araya birde yılbaşı giricek kim bilir kaç olucak
Edakrpnr_0 Aysenurrr42 bende özelde a life hastanesinde doğum yamayı düşünüyordum oranın fiyatı 14/16 bin arası ama doktor sinirimi bozduğu için vazgeçtim bilkent hastanesinde kontrollerime gidiyordum doğum içinde oraya gidiceğim artıları eksiler vardır illaki ama iyidir diye düşünüyorum
tugcesakzci Aysenurrr42 haftanız çok büyük değilse ve daha önce devlete hiç gebe takibi niçin gitmediyseniz bir an önce gitmenizi tavsiye ederim. Çünkü daha önce hiç kayıt açtırmadıysanız sadece doğum için kabul etmeyebiliyor devlette. Kontrollerini özelde yaptırıp doğum için bilkente giden kuzenimi almadılar devlette takibiniz yok diye. Ben sincan Lokman Hekim de dopum yapacağım Temmuz’da doğum paketi alnıştım herşey içerisinde 12 bin tlye
Dildade Aysenurrr42 bilkent de güzel ama eğer imkanınız varsa etlik şehit hastenesine de bi gidin çok güzel ve çok iyi ebeler falan ablam sezaryen oldu çok memnun kaldı aşırı iyiler çok ilgilendiler anlayışlılar falan dedi yakın arkadaşımda normal doğum yaptı ve pozitif bir doğumu oldu hep dua eder ebelere eğer Ankara da olsam kesin etliğe giderdim🌸
Caginyagizmom Aysenurrr42 ilk gebeliğimde bende kontrollere oraya gittim, şuan etlik şehir daha yakın diye buraya gidiyorum. Çooook mükemmel hocaları 6-8 tane kadın doğumcu var hepsi birbirinden ilgili, bende hala doğum için karar veremedim
SeydaGolcuk0 Edakrpnr_0 siz hangi doktor ile surece basladiniz ? Ben de A life hastanesi ne gidiyorum gectigimiz hafta dogum paketi yaptırdım.
Beyzanury1234 Edakrpnr_0 orada yap khaya hanım var aşırı güzel sezeryan doğum yaptım herkes çok iyiydi ben paniktim sakinleştirdiler ☺️ 1 ay önce
merbay5 tugcesakzci ben normalde çubuk devlete takipliyim ama orada normal doğum olmadığı içşn bilkentte doğum yapmayı düşünüyorum hiç kontrole gitmeden direkt doğuma gitsem yaptırmazlar mı
Aysenurrr42 tugcesakzci o kadar uyanıklar ki paket vermiyorlar o zaman fiyatı neyse onu ödersiniz diyorlar
Aysenurrr42 Dildade Biraz da şansla alakalı heralde çünkü giden yakınlarım var etliğe fakat pek memnun kalmadıklarını söylediler
Muberra_cay93 Dildade bende ocakta doğum için Ankara’ya gelmeyi ve Etlik şehir hastanesinde doğum yapmayı düşünüyorum, önerebileceğiniz doktor var mı orada?
Edakrpnr_0 SeydaGolcuk0 alptekin hocadaydım ama orayı bırakmama sebeb oldu dik dik konuşuyor kırıcı bir şekilde hoşuma gitmedi doğuma yakın vazgeçtim oradan sırf o doktor yüzünden
SeydaGolcuk0 Aysenurrr42 Biraz şans işi bu etlik sehir hastanesinde dogum yapan bir tanıdığım memnun kalmadi ama memnun kalanda var ve yeğenim orada ebelik stajı görüyor hepde övgüyle bahsediyor. Bilkent şehir hastanesi icinde ayni sey gecerli gecen sene yakin arkadasim dogum yaptı gayet memnun kaldi ama 1 ay önce baska bir arkadaşim doğum yaptı cok sorun yasadilar. Sikayetvar dan yorumlaea bakabilirsiniz yinede tercih size kalmış dedigim gibi şans işi doktoe ve ekibi.
Beyzanury1234 Aysenurrr42 sade doğum paketi al canım ben a life 14 bin ödemiştim doğum için paket almadım
Semanurr0 Aysenurrr42 Bilkentte normal doğum yaptım ve güzel ilgilendiler yatış yaptığın oda da sancı çekip doğumunu Ayni odada yapıyorsun sonrasında servise çıkarıyorlar zaten yanıma da 1 kişi refakatçi almışlardı doğum başlayınca çıkarttılar gayet ilgililer özel gibiydi tavsiye ederim 👍
EUEUEU Aysenurrr42 ben bilkentte dogum yaptım cok memnunum. Tabıkı dogumda Allah yardım edıcek ama doktorlar felan iyyidi benim şansıma azarlama felan olmadı hiç. Birisi hastaya görede muamele edıyolar demıstı dogrudur belkıde fazla bagıran cagıran asabi hastalar olunca terslıyodurlar belkı ama tıpkı özel hastane gibi her yönüyle.
Dildade Muberra_cay93 Said rüzgar arkadaşımın doktoru çok güleç çok iyi birisi bende bir kere muayene oldum ve gerçekten çok iyi ve anlayışlı birisi
Yasemen06 Muberra_cay93 doğum anında hangi doktor ve ekibi nöbetci ise onlar yaptırıyor dogumunuz doktor seçme şansınız olmuyor malesef
tugcesakzci Annoniim 2 gün önce kontrolüm vardı doğum paketinin ne kadar olduğunu sorduğumda 22500 dediler hatta biri de onsırsds almaya gelmiş ona da öyle drdiler size neden 26500 den verdiler ki