mombarbie_ MiaBaslck son 66🫶🏻 geceleri sırt ağrısı mide yanmaları dışında bebiş çok şükür iyi hareket baya baya hiç yerinde durmuyor benim kızçe ya yaramaz olucak gibi 😅🌸
Gozdecaner MiaBaslck son 51 zorunlu sezeryan olmasına rağmen doğum pozisyonunda ve kanala baskı yapıyor artık zor yürüyorum 😭
MiaBaslck mombarbie_ Salatalık soyup yemenizi tavsiye ederim mide yanmasına iyi geliyor bende direk kesiyor hiç ilaç almadım ben
nevamm1 Gozdecaner benimde son 54 zorunlu sezeryan siz gün aldinizmi acaba sezeryan için tahmini bir tarihiniz var mı yada.
MiaBaslck Gozdecaner Ya benimde öyle otururken sıkıntı yok ayakta zorluyor 5 hafta daha çalışmam lazım zor dayanıyorum allahtan oturarak çalışıyorum
MiaBaslck Linaveannesi4 İnşallah doğduklarında sakin çocuklar olurlar doğuranlar karnımda daha iyiydi diyor 😂
Gozdecaner Linaveannesi4 ilk gebeliğimde gebelik zehirlenmesi geçirmiştim acil sezeryana alışmıştım doktorum epilepsi hastası olduğum içinde normal doğum tercih etmek istememişti zaten ssvd ücretleri almış başını gitmiş biz zorunludan devam 🥲
Derinnmom MiaBaslck son 59 aşırı hareketliyiz 😍🧿🌸🐣 gece de hiç uyumadık, burun tıkanıklığı ve sıcak basması var sürekli 😂
OznurCaglar41 Derinnmom Bende burun tıkanıklığı yaşıyorum birkaç gündür. Hamilelikten kaynaklı mı diyorsunuz olabilir mi 🙂
11-02- Ezoo28 sağlıkla gelsinler inş ben Ocak sonu diye bekliyorum şubata sarkmaz herhalde biraz aceleci bizim minik erken gelecek gibi hissediyorum
Ezoo28 11-02- amin inşallah 🤲 evet bende öyle hissediyorum zaten sezeryan olursa Ocak sonunda olucak nasipse
Rumuz5838 MiaBaslck son 45 🥹 geceleri uyuyamıyorum , bacak ağrılarım çok fazla olmaya başladı yorgun halsiz hissediyorum veee doğum korkum başladı doğum valizi daha hazırlayamadm kafamda deli sorular 😀
MiaBaslck Rumuz5838 Bacım telefonu bıraktığın gbi başla son ana bırakmayın hiç bişeyi benim bi saçımın fönü kaldı hazırım herşeyi tamamladım 😂
Sevgigarhan0105 Rumuz5838 son 44 🐣benimde bacak ağrılarım çok fazla magnezyum içiyorum ama fayda etmiyo gibi
Cerenbelis1 Rumuz5838 benimde son 44 aynen bende kendimi çok halsiz hissediyorum her an doğum olsa gücüm yok resmen 🤣evde yapılacak işler bekliyo hastane çantası hazır değil ben neyi bekliyorum onu da bilmiyorum 😂
assliaslan Benimde şubatın ilk haftası alıcaz dedi doktorum ama 37 haftalık olucaz o zaman erken değil mi, sezaryen olacak benim de. Şuan 30+6
mombarbie_ MiaBaslck sanırım tüm yöntemleri denedim ne yazık ki doğuma kadar bu şekilde devam edecek görünüyor normalde de reflu hastasiydim üstüne gebelik eklenince mide sorunu hat safhada
Melek57 Uygulamaya göre son 54 ama sezeryan olursa 10 gün erken alır diye dusunuyorm tahmini Şubat 5 yada Şubat 8 👍