Kdrr_ozdmr34 melisinmutfakblogu Biraz korkuyorum ilk lokal anestezi yapılmıştı ikisi genel anestezi oldum ilkde üçüncüde hiç bişey hissetmedim ama ikinci ameliyatımda çok zorlandım birde ikinci ameliyatımda hemşire azizligine uğradım igre yaptı bacağımdan mezura ile örcerek yapmıştı ilk dfada öyle bişey görmüştüm dikislerimi unutum bacağım diye sızlaniyordum herkes bni yatalak kalacak die korkmuslardi
Aslieymen23 tugbadurmaz34 bende 5 aylık hamileyim 17+6. 3 kılo aldım karnım pek belirgin değil sizinle aynıyız sanırım :)
tugbadurmaz34 Aslieymen23 evet bende 17+5 🥰 benim iç karnım yok sanırım hemen çıktı ama tabi çok değil aşırı dar giyinirsem hamile olduğum belli oluyor ama günlük evde giyindiğim gibi çıkarsam kimse anlamıyor 😁