Gizemre49 deletedmom734 aynı benm bebeğim de dedğiniz gbi hiç tekmesi olmadı inşallah darısı bize de olsun artk Biz de son haftaya giriyoruz buaraada sizin de Ankara tıp değil mi? Hocanız kimdi? Sağlıklıca büyütün inşallah bebeğinizi🙏
Trabzonli Ben de bugun 30+3 oldum. Bugün daha sakin benimki de. 2 gündür kemiklerime bıcak batiriyo sanki oyle vuruyodu. 😀
Gmzcngi deletedmom734 eğer öyleyse ben yanmışım😩🥺 burda uygulamada bebekler şimdi günün %90 bölümünü uyuyarak gecirir yazıyodu gecen gün😂 ama bizimki %5 falan uyuyo sanırım hic durmadan hareket ediyor🙈
deletedmom734 Gmzcngi 😊💓 maşallah hiç belli olmaz belki içerde yoruldu yorgun doğacak minik sakin olacak hhh 😊 bebeğim ilk doğuduğunda ve anne karnında nasılsa şu anda da öyle... yalandan miyavlar bazen 😁
Gmzcngi deletedmom734 umarım yorulur canım yoksa işim iş☺️ Tam tersi olarak sakin doğsun diye dua ediyorum🙈
Deryakaya1802 Esraelisa benimki de çok sakin alıştım artık. Doktora gittim kaç kere telaştan her bebek hareketli olmaz dedi nazik bi şekilde vuruyo bi de 🤔