pnar8007 Beyzab95 şuan bende hastanedeyim gebelik şekeri var 35+5 bir an şiddetli baş ağrısı 14/12 çıktı tansiyon nst bağladı kalp atışı 200 kan ve idrar istedi serum takılı şuan kan idrar neden istiyorlar
Beyzab95 pnar8007 protein kaçağı var mı diye gebelik zehirlenmesi var mı yok mu diye 😢 inşallah bir şey yoktur ama tansiyonunuz çok yüksek değil yüksek ama çok değil benim 16/9 oldu
pnar8007 Beyzab95 küçük tansiyon 12 idi benm normali hep 8/6 falan şekerde olunca korktum sonuç bekliyoruz