Dilrubamm canım bende 22 haftalık gebeyim benimde midem çok yanıyordu özellikle akşam yemeğini yedikten sonra çok yanmaya başlıyordu ben şunu fark ettim yemekten 1 saat sonra çay içtiğimde yanmam olmadı tevafuk mu dedim ertesi gün denedim yine yanma oldu çay içince geçti yanma birde ılık süt iyi geliyor bana