Anneolmak38 nurcan355 Tabiki haber ederim yarın saat öğleden sonra 3 de randevum eve geçince yazarım mutlaka ❤️❤️
Anneolmak38 turkan403 Sizin içinde hayırlısı olsun inşallah İstiyorsanız Rabbim isteyen herkese versin kimse evlat hasreti çekmesin
Lalemmm12 Anneolmak38 üstüne görmedir o 😇 benimde testim bu şekilde hamile kaldım ama ben hiç üstüne görme yaşamadım
Anneolmak38 Kizlar merhaba hastaneden geldim ultrasonla falan bakmadı doktor direk kan istedi kandan sonra gel kanda görmeden bişey diyemem dedi
Mymommm Anneolmak38 Yerleşme kanaması beklenilen adet tarihinden bi kaç gün önce olan kanamadır ama inşallah doğal bi gebeliktir e nabıza düşecektir sonucunuz bi kaç saat içerinde beta değerinizi buraya yazarsanız hamile olup olmadığınızı anlarız inşallah herşey gönlünüzce olur
Mymommm Anneolmak38 4 haftalıksa eğer zaten ultrason ile görmesi biraz zor vajinal baksaydı bi ihtimal görebilirdi ama doktor elbette doğru olanı yapmış önce kanda görmek önemli
Anneolmak38 Gogsum çok ağrıyordu sızlıyordu bı anda ağrısı falan gitti normalmi acaba yine mi kimyasal geçiriyorum
Mymommm Anneolmak38 endişelenmeyin dua edin bende mart ayında bi kimyasal gebelik geçirdim temmuzda tekrar hamile kaldım çok şükür çok sağlıklı ilerliyor 21 haftamız bitmek üzere ben Allah’a sığındım sizde öyle yapın sizi çok iyi anlıyorum rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın
Siyahbeyaz_98 Anneolmak38 hayırlı olsun senin adına mutlu oldum😇.bazen yerleşme kanaması olabiliyor bı iki damladan fazla gelirse dikkatli ol. Oğluma hamileyken yaşamıştım bende. Doktora falan gittin mi peki durum ne?
Anneolmak38 Siyahbeyaz_98 Gittim az önce geldim kan aldı kanda kesinlesecek gebeliğim pazartesi çıkar sonuç dedi
Silaybooo123 Anneolmak38 olumsuz düşünmeyin iyi düşünün iyi olsun Rabbim gönlünüze göre versin inşallah