Öncelikle Allah in rahmeti ve bereketi üzerinize olsun burada bebek bekleyen dualar eden kimler varsa Rabbim tez zamanda kucağını doldursun inşallah… Kizlar regl günüm farkında olmadan 5 gün gecikmiş değişik bir halsizlik ve aşırı derece göğüs agrisi ve ucunun sizlmasin dan başka belirtim yok arada belim ağrıyor sadece. Bugün test yaptım yapar yapmaz c çizgisi çıkar çıkmaz t cizgim belirginlesti.. Testi yaptikdan 3 4 sonra da 1 damla kahverengi leke ve 1 damla kan geldi ondan sonra başka akıntım olmadı.. Hamileysem eğer bu akıntılar normalmi korkuyorum bişey olur diye yarına randevu aldim
Fotoğraf atmaya çalıştım bı bakarmisiniz umarım becerebilmisimdir