Yma mihraveannesii bizde Göktürk istemistik sonra ben harfleri arastirdim Instagram dan kadinla tanistim megersem g ö ü haftfleri zorluymus vazgecirdim . He belki baska isim koydugumdada zor gececek ama önümde secenek varken göz gore gore koymak istemedim
mihraveannesii Yma çok zorlu işler gerçekten ben sünnet çekmeye karar verdim. Eşimlede konuşucam hayırlısı o zaman çıkar zaten hemde ikimizinde gönlü olmuş olur. Tabiki ikna edebilirsem eşimi çünkü vazgeçtim artık istemiyorum diyo sadece
mihraveannesii Oz-ege20 içim rahat etmedi sünnet çekmeye karar verdim. Eşimde kabul ederse sünnet çekicem. Eğer istemezse ,konusunu açtıgım zaman kapatıyo hemen ben artık istemiyorum vazgeçtim diyor., kendi bilir