Nur_50 kesinlikle öyle ama ben kendi ailemde olsa istemem eşime de anlattım yeni bi can herkes adıyla yaşasın birilerinin ağırlığını yüklemeye yada birilerinin yerine koymaya gerek bile yok ama işte. Sonrada bunlar sıkıntı olurmu sonuçta eşim çok kırıldı karışmıyorum kendin seç ismi dedi tripli değil ama yarın bana bunlarla gelirmi kafamda deli sorular🤣cidden çok gerdi bu mevzu beni