Kremi bilmem ama abimin eşi tahinin üstüne çıkan yağdan çok fayda gördüğünü söyledi onu uygulamaya başladım 3 gündür 36+6 dayım bugün doktorumda başka bişey daha önerdi oda ayvanın çekirdeklerini suda jel haline gelene kadar kaynatıp onu sürmekti deneyecem ben belki işinize yarar hamiş annelerin denemekte fayda var