TugcEsila Lansinoh cok iyiydi kizimda onu kullanmstm smdi yine doguma yakn zamanmda yine lansinoh alip kullanmaya baslamayi düsünüyorm tavsiye ederim
_Hulya7106 TugcEsila göğüs ucu çıkması için mi bu krem bide doğuma ne kadar kala kullanılıyor ben şuan 24+4 üm sizce ne zaman başlasam göğüs ucum hiç yok tecrubelı olduğunuz için size sormak istedim:)
HayaLim_Panbik mhtp1 canim Lansinoh Marka var Lanolin diye geciyor. Turkiyede varmidir bilmiorum ama cok iyi bi krem onu surup direk bebebgini emzirebiliyorsun
likesah Lansinohu dogum oncesi alip kullanmaya baslamistim 32. Haftada. Oncesinde guzel nemlendiriyor gibi gelmisti ama dogum sonrasinda catir cutur yara oldu gogus uclarim. Gumus kapak da kullaniyorum yine bir faydasini gormedim. Son care garmastan deneyecegim.
Rvzaa Nas lanolin kullandım ben iki kizimdada hiç yara olmadı ebenin tavsiyesiyle ilk emzirme den önce aldırmış eşime ikinci de kendim alıp gittim çok şükür hiç yaşamadım
-ECEM- Bende araştırıyordum. Lansinohu çok önerdiler. Çevremde kullanıp memnun kalan da çok fazla. O yüzden bende onu alacağım.
Mertsmother _Hulya7106 göğüs ucu çıkması için değil yara olmaması için fakat göğüs ucunuz doğumdan sonra birazda olsa sertleşir yeterli olmazsa şırınga ile ucunu çekerek çıkarırsınıs bir çok çözümü var 😇😇
TugcEsila _Hulya7106 gögüs ucum benmde yoktu ilk hamileligmde gercektn cok zorlanmistm aglayarak emzirdigimi biliyorm en son yine lansinohun gogus ucu cıkarıcı baska bir aleti var adida gogus ucu cikartici diye geciyor onunla cözmüstm sorunumu silikon uc fln hic ise yaramamisti aklnzda bulunsun ondanda elinizin altnda bulunsun diye aln bence her ihtimale karsi. Bu dedigim lansinohun kremide olusan yaralar icin surdukten sonra yikama geregi duymadan da emzirme saglanabiliyor doguma yakn sürmeye baslarsam benm dusuncem bir kac hafta oncesinden yani hem nemlilik yumusaklk kazanirsa iyi olur diye
-Ebru-35 mhtp1 dün de birisi bana göğüs uçlarına vazelin sur dedi o nasil bi bilgisi olan var mi? Ben lansinoh aldim bi de %100 doğal ev yapımı kantoron yagi var onu kullanıcam ama vazelinden pek emin olamadım.
Smsevde -Ebru-35 vazelinin içeriğinde petrol var. Güzel temizlenmezse ki her seferinde çok iyi temizlemeniz zor olucaktır bebeğe zararı dokunur haliyle
Sabrusebat Lansinosh kullanmaya başladım 34. haftada falan, ama göğüs ucum şimdiden çatlak çatlak oldu doğuma kadar toparlaması lazım ki, şimdilik pek bir değişiklik yok sadece yumuşadı biraz. Başka marka mı denesem?