Hopefulmom GamzeTopluKk Şuan yenidoğan yoğun bakım var sanırım Anamur devlette ama emin değilim evet çok iyi bir doktor hemşireler ebeler çok iyi ama
GamzeTopluKk Hopefulmom ben doğum yaacagimda yeni hastane daha yapılıyordu o zaaman şartlarda çok uygun değildi şimdi herşey var masallah, ve dediğiniz gibi oldukça ilgili ve güler yüzlüler .
Hopefulmom GamzeTopluKk içiniz nasıl rahat ediyorsa öyle yapın iki tane doktor var sonuçta bir diğerinde olursunuz sezeryanı ☺️
GamzeTopluKk Hopefulmom aynen hatta 3. Dr gelmiş yeni farkettim 😃 inşallah sıkıntısız geçer de hepimiz Sağlıcakla alırız bebislerimizi kucağımıza 😍
Hopefulmom GamzeTopluKk Ne güzel bir doktor mu gelmiş benim zamanımda bir tane doktor vardı sadece randevu bulmak zordu Anamur kalabalık oluyor zaten iyi olmuş içinizi ferah tutun kolayca geçecek doğumunuz inanın 🥰
Ummuhan_Ozer OguzMoms çok teşekkür ederim inşallah hepimizde sağlıkla kucağımıza alırız bebeklerimizi