GamzeTopluKk Hopefulmom amin inşallah hepimizin bebeğini sağlıcakla kavuştursun Aallahim , siz de ne güzel kavusmussunuz mutlu oldum adınıza
Hopefulmom GamzeTopluKk teşekkür ederim Allah razı olsun sizden sizin için dua edeceğim doğumunuz kolayca geçsin hiç sıkıntı çekmeden bebeğinize kavuşun inşallah 🥰
Hopefulmom GamzeTopluKk çok geçmiş olsun arkadaşınızın bebeğine rabbim şifa versin inşallah 🙏 sizin içiniz nasıl rahat ederse öyle yapın Nihat hocada iyi bir doktor kendisine 3 kere muayene oldum
GamzeTopluKk Hopefulmom ben kendisinin randevusunu denk getiremiyordum hiç gitmedim ama bakalım inşallah içimi rahatlatır. Anamedde ki drlar hakkında bilginiz var mı en olmadı orada yaparım diye düşünüyorum
GamzeTopluKk Hopefulmom amin inşallah 🤲 çok sağolun. Dediğim gibi belki sadece denk geldi olacağı varmış öyle gelişti… Dr çok iyi gerçekten tam anlamıyla konforlu geçiyor muayeneleri ama işte risk alma lüksüm yok tek olcam doğumda sonrasn da …
GamzeTopluKk dolunay__ plesenta previayim bnde , korkun diye demedim ki risk alacak durumda hiç değiliz riskli grupta olunca ..
Hopefulmom GamzeTopluKk Nihat hocada iyidir bir muayene olun eğer randevusu varsa anamedde ki hastanede ki doktorlarla ilgili pek bir bilgim yok ama detaylı ultrasonumu Taner beye beye yaptırmıştım en son yanılmıyorsam anamedle çalışıyordu kendisi aldığım bilgilere göre o çok iyi bir doktor siz Nihat hocaya muayene olun sonra kararınızı verirsiniz
Hopefulmom GamzeTopluKk Dilara hanım iyi bir doktor bence öyle bir izlenim aldım siz kendiniz nasıl istiyorsanız öyle yapın Allah yardımcınız olsun inşallah hemen toparlanıp bebeğinize bakın üçüncü gün rahat hareket edersiniz inanın herşey gönlünüzce olur inşallah 🥰🥰
Ummuhan_Ozer OguzMoms bende kocaeli şehir hastanesi takipliyim 2 hafta önce doktora sorduğumda sezeryanı siz yapacaksınız değilmi dediğim de öğrendim verdiği gün kim nöbetçiyse o giriyormuş ve ben çok şaşırdım ama yapacak bişey yok malesef prosedür böyleymiş
OguzMoms Ummuhan_Ozer Evet evet burdada öyle artık stres yapmayın sağlıcakla alırsınız inşallah bebisinizi kucağınıza 🌸
seizetheday GamzeTopluKk ben değiştirmedim ama sorun olacağını düşünmüyorum çünkü mesela sezaryen durumu olsa sancınız olunca sonuçta nöbetçi doktor yapmıyor mu bi sıkıntı olmaz bence çok haklısınız tedirgin olmakta sonuçta sizin sağlığınız benim bulunduğum yerde de çocuk doktorları kötü ben sadece doktorum için gidiyorum ameliyattan memnun olduğum için yoksa valla şehir dışına gider gelirim siz toparlanmazsanız çocuğunuzla da ilgilenemezsiniz
Ummuhan_Ozer OguzMoms çok teşekkür ederim inşallah hepimizde sağlıkla kucağımıza alırız bebeklerimizi
GamzeTopluKk Hopefulmom devletteykn ona gidiyordum bana burda doğumu önermemişti. Riskliydi gebeliğim, yenidogan yoğun bakım ünitesi yok diye başka yerde yaptır imkan varsa demişti, Sonra ayrı klinik açtı detayliya ona gitmiştim bilgisi de ilgiside güzel Yusuf Taner beyin
GamzeTopluKk Nihat hocaya muayene oldum tedirginliklerim vardı ama rahatladım , 37 haftada sezaryen planlıyorduk önceki drumda , bugün 38 sonu 39 başı alırız dedi . Herşey yolunda şükür .
Hopefulmom GamzeTopluKk 39.hafta olması daha iyi tabi ki hayırlı uğurlu olsun inşallah rabbim huzurlu sağlıklı bir ömür nasip etsin inşallah bebeğinize 🙏
GamzeTopluKk Burda ayrı kadın doğum hastanesi yok kızlar o yüzden takipli drun ameliyat günleri oluyor ve o günlere denk getiriyorlar tarihleri .kendi drum yapacak ameliyati o açıdan içim de rahatladı
GamzeTopluKk Hopefulmom kendisini bnde çok severim herşeyden önce güler yüzlü tatlı dilli gittinmi sana iyi gelen bir enerjisi var. Ama sorun yaşayan tanıdık olunca ben bir cekindim devam etmekte.
Hopefulmom GamzeTopluKk Şuan yenidoğan yoğun bakım var sanırım Anamur devlette ama emin değilim evet çok iyi bir doktor hemşireler ebeler çok iyi ama
Hopefulmom GamzeTopluKk içiniz nasıl rahat ediyorsa öyle yapın iki tane doktor var sonuçta bir diğerinde olursunuz sezeryanı ☺️