Sfyhtpglu Aybarssmom_ artık işlerimi yavaştan yapmaya başlicam aaaaa böyle olmuyo 😂😂😂😂 kendim yapmayınca hiç yapılmamış gibi 😂😂😂😂 senin kontrol ne zaman 😂
Aybarssmom_ Sfyhtpglu bana yat dinlen dedi, pazartesi günü kontrol canım 2-3 cm açıklık görürse yatışımı yapacakmış 🥲
Sfyhtpglu Aybarssmom_ üzülme kuzucum dinlen dediyse dinlen ben 3 aydır bir fiil yattığım için ondan rahatladım heralde bende pazartesi gidicem dikişlerim alınacak 🫠 haftalarımız çok güzel çok şükür 🥰
Mercimeek Aybarssmom_ umrumdadegil Son nstde sancım çıkmadı doktorun hastaları bitince odasına gidecem ultrasonla bebişe bakacak bekliyoruz
Mercimeek Aybarssmom_ umrumdadegil Taburcu etti kızlarım 😍 açılmam da ebelerin abarttığı kadar değilmiş zaten bir parmak değecek kadar dedi bebişim iyi çok şükür
umrumdadegil Mercimeek oh çok şükür düzelme var demekki açıklık ne durumda peki. Bu sefer de bende ufaktan başladı gibi ya🤦🏻♀️