Mercimeek 32 haftalık oldum canım 26 dan beri doğum sancısı çekiyorum nst de hep yüksek çıkıyor sancılarım açılma yavaş yavaş başladı ilaç iğne kullanıyorum bakalım ne olacak bebek kilosu Allahtan çok iyi umarım ciğerleri de gelişmiş olur doğum her an olabilir 🕊️