Nese3760 ben reddettim amniyosentezi kromozomlardan olsa nolcak dedim yaradılıştan olsa nolcak dedim evet çok zor durumumuz büyük sabır ve teslimiyet istiyo yapma ağlama sen neyaşıyosan onada geçiyo sen kaybedicem korkusuyla dolup taşarsan oda ölüm korkusu yaşarmış yapma Allah tan umut kesilmez sınav dünyasındayız biz sağlam tevekkülle duralım iyi düşünelim yavrularımızda güçlü olsun aksini yaşasak bile Rabbim bizi yine lütuflandırıcak yapma kuzum bol dua et elinle sıvazla dua oku konuş onunla güvende olduğunu yanında olduğunu söyle üzme kendinide onuda