@“Busraozkayaa1”# merhaba 29 .haftaya giricem Allahın izniyle takip halindeyim cerrahpaşa dr tarafından 3 haftadır ciğer geliştirici iğneleri oluyorum 2 ay oldu çok şükür kötü süpriz bişeyle karşılaşmadık varolan durum aynı tabi sürekli yürek ağızdayım özellikle perinotolog kontrollerinde bol dualı akışta bi süreçteyim biyanım tecrübeli annelerle sürekli irtibatta olmak istiyor bi yanımsa kaçıyor bilmiyorum Büşra Hanım cesaretimi toplarsam gruba gelmek isterim çünkü olumsuz bi yorum okuduğumda benim 3-4 günüme mal oluyo ağlamaktan kurtulamıyorum 😞