3438FG 37 haftadayım 3 gün öncesine kadar hiç yoktu ama 1 haftadır yanarak kaşınıyordu göbeğim günde 3 4 kez krem yag flan sürmeye ragmen dün çatladığını gördüm sanırım ciltle alakalı yoksa hep nemli tuttum ama göbeğim aşagı doğru indikçe yanma kaşıntı başladı bende hiç kaşımadım üst üste kremledim ama çatlamış hala da devam ediyorum en azından derin olmasın 😔