yarennn melek girmez diye bir yer var canım çarşıda biliyorsundur belki orda a44 organizasyondan tül aldım en ucuz ordaydı 30 m 20 tlydi diğer keçeydi çiçekti kurdalesiydi özlem ticaretten aldım lohusa terliği falan orda ucuzdu çünkü 10 tlye aldım 🤔 çikolatayıda hacı şeriften alcam canım 55 tl falan tutuyor hatta şu an kampanya var kendin yap bebek çikolatası 70 tanesi 58 tl falandı🙈