Denizinannesiii34 Cano sen hiç dinleme o insanları bak en güzeli normal Doğum baktinki sancıya dayanamiyorsun epidural iğne istersin sancıları en azından okadar şiddetli hissetmezsin bende allah nasip ederse bu sekil istiyorum. Sezeryan resmen bir ameliyat ya kendini kestiriyosun kesinlikle karsiyim normal doğumda o gunu akşam ayaktasın ertesi gün azcik agridan başka hicbirseyin olmuyor ama sezeryanla 1 ay ayağa kalkamayalari bilirim ben. Bende çok korkuyorum İnan ama sezeryanida istemiyorum rabbim ilk başta hayırlısı neyse bizler için onu nasip etsin🤲🏽♥️